Za predpokladu, že väčšina plochých televízorov podporuje HDTV, ide o 14 percent z približne dvoch miliónov slovenských domácností, ktoré majú doma LCD alebo plazmu. Uvádza to prieskum Cenzus 2009 agentúry GfK.
Prieskumná spoločnosť hovorí v aktuálnej tlačovej správe o „najvýznamnejšom náraste“ spomedzi technického vybavenia, ktoré domácnosti v ostatnej dobe modernizovali. V porovnaní s rokom 2007 rozšírenosť plochých televízorov narástla o 5 percentných bodov.
Z iných produktov zábavnej techniky viac než desať percent domácností vlastní domáce kino, hracie konzoly má necelá desatina.
Vyššie zastúpenie majú digitálne fotoaparáty – tretina domácností. Digitálnu videokameru si kúpilo asi 8 percent rodín. HiFi zostavy vlastní stabilných 30 percent domácností.
GfK zbierala výsledky celý uplynulý rok na vzorke 6-tisíc domácností.
Z iných produktov zábavnej techniky viac než desať percent domácností vlastní domáce kino, hracie konzoly má necelá desatina.
Vyššie zastúpenie majú digitálne fotoaparáty – tretina domácností. Digitálnu videokameru si kúpilo asi 8 percent rodín. HiFi zostavy vlastní stabilných 30 percent domácností.
GfK zbierala výsledky celý uplynulý rok na vzorke 6-tisíc domácností.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára