Káblový operátor UPC dosiahol celkom významný medzník – spoločnosť v pondelok oznámila, že digitálnu ponuku „od dnešného dňa sleduje už viac ako 50 000 slovenských domácností.“
UPC tak môže v PR správach písať, že predáva najrozšírenejšiu digitálnu televíziu cez kábel. Káblovka totiž predbehla operátora T-Com, ktorý len 12. augusta vydal tlačovú správu, v ktorej očakával 50-tisíceho zákazníka. Ten získa LED televízor. UPC okrem toho prezradil, že má 30 tisíc používateľov satelitnej televízie UPC Direct.
Operátor dnes tiež oznámil, že od septembra zaradí do svojej ponuky nový kanál vo vysokom rozlíšení – History HD. Bude súčasťou rozšíreného súboru Basic. Veľkosť HD ponuky však zostane rovnaká – koncom augusta sa v Európe prestáva distribuovať program Voom HD. V ponuke UPC tak zostane šestica HD staníc (Eurosport HD, National Geographic HD, History HD, STV3 HD, Filmbox HD a HBO HD).
Na ich sledovanie nestačí platiť len za konkrétny balík – UPC si pýta peniaze na mesačnej báze aj za set-top box s podporou HD.
25. 8. 2009
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Konkurentom pre Magio nie je ani tak UPC, ktora tu funguje uz vela rokov, ale skor FiberTV, voci ktorej zatial jednoznacne vitazi.
OdpovedaťOdstrániť