Rokovania budú podľa neho ukončené v najbližších týždňoch, po nich bude známa aj programová skladba prvého multiplexu. Ten sa má spustiť najneskôr do konca tohto roka.
Kompresný štandard sa v druhom výberovom konaní vôbec neposudzoval. Plán využitia frekvenčného spektra hovorí, že sa môže použiť v podstate akákoľvek "vhodná" technológia. Jedným z kritérií v tendri bolo predloženie návrhu technického riešenia. Z prevádzkových povolení sa dajú vyčítať iba dva technické parametre: pôjde o DVB-T a sieť vysielačov bude jednofrekvenčná.
Ako bude chciet vysielat vysielatel (ktory bude za vysielanie platit), tak bude operator (Towercom) vysielat. Uplne rozumny pristup. Podobne by sa malo postupovat v kazdej krajine.
OdpovedaťOdstrániťTento blog snad funguje len na dodrbavanie vsetkeho co suvisi s digitalizaciou...
OdpovedaťOdstrániťco ti drbe?
OdpovedaťOdstrániťNie asi tebe drbe, ma pravdu.
OdpovedaťOdstrániťneviete niekto, kde je obsah starej stranky www.dvbt.sk? tam bolo super riesenie technickych veci (diskusia). teraz je tam to iste, co na digimedii. to je plytvanie domenami... :-))
OdpovedaťOdstrániťvsak si to pocul od drbka: "sluzila na dodrbavanie vsetkeho co suvisi s digitalizaciou", takze bola vypnuta.
OdpovedaťOdstrániťnemyslim tuto stranku (digitalnews) a ani digimediu, mam na mysli www.dvbt.sk, teda taketo cosi to bolo v minulosti:
OdpovedaťOdstrániťhttp://209.85.129.132/search?q=cache:gRwu55Pj-3MJ:www.dvbt.sk/+www.dvbt.sk&cd=1&hl=sk&ct=clnk
toto je este v googli zapamatany stary obsah. skutocna stranka je uz rovnaka ako digimedia.
mne sa ta technicka diskusia pacila, ako tam pisali letohradok, birko, nairam (marian??)... a neboli tam ani nejake brutalne hadky o mpeg4 :-)
Na diskusiu o technickej stránke, pokrytí a podobne môžeme teraz využívať na www.digitalnatelevizia.sk, čo je obdoba českej digitalnitelevize.cz.
OdpovedaťOdstrániť"neboli tam ani nejake brutalne hadky o mpeg4 :-)"
OdpovedaťOdstrániťTo nie su hadky o MPEG-4, ale o statnych dotaciach, pri ktorych sa chce niekto 2x napakovat za pomoci platenych Kretenov.
ja by som povedal, ze by ani tu neboli hadky o MPEG-4, keby tu jeden postihnuty psychopat (v jeho jazyku "Kreten") nesiril klamstva a nezasvinoval stranky vulgarizmami a psychopatickym spamom... Vsak diskutovat sa da aj vo vecnej rovine a pritom nemusia mat vsetci jednotny (jediny spravny) nazor, kym sa do debaty nezamontuje nejaky psychopat (postihnuty o.i. paranojou, ze niekto chce ublizovat jeho kompresnej "laske")...
OdpovedaťOdstrániťDo diskusie na www.dvbt.sk som sa tiez zapajal, bola skutocne fajn, kedze ju nestihol nainfikovat ziadny "plateny Kreten" typu toho tunajsieho...
Z diskusie v Cechach:
OdpovedaťOdstrániťOTÁZKA: Zdravím, počítá se v blízké budoucnosti s přechodem na DVB-T MPEG4 nebo bude ČR oproti jiným státům stále v digitálním pravěku? Díky.
ODPOVĚĎ (Pana digitalizace Z. Dospivu): V ČR se všichni účastníci procesu přechodu (stejně jako v drtivé většině evropských zemí) shodli na využití technologie MPEG-2, mj. i pro její lepší cenovou dostupnost pro diváky. V budoucnu lze, v souladu s technologickým pokrokem, očekávat využití pokročilejších technologií. Diváci se ale v žádném případě nemusí obávat, že by museli v nejbližších letech nějak radikálně měnit svá stávající zařízení.
Některé sousední státy, které se rozhodly využít technologii MPEG-4 zatím s digitalizací spíše přešplapují... 23.09.2009 11:45
http://zpravy.idnes.cz/pan-digitalizace-odpovida-na-dotazy-ctenaru-idnes-cz-f9t-/odpovedi.asp?t=DUSPIVA2
A teraz by som cakal, ze ratlik zase vyskoci z budy a zacne tu vyblekovat, ze Dospiva je amater, "plateny agent" Towercomu, dealer VHS a pod.
+
OdpovedaťOdstrániťOTÁZKA: Dobry den . Jak to vypada se zavedeni HD vysilanim do pozemniho digitalniho vysilani ? CT i Nova zatim vysilaji v HD jen z druzice. Dockame se HD vysilani ceskych stanic v pristim roce i v pozemnim vysilani, pripadne v kabelu ?
ODPOVĚĎ: Do doby ukončení zemského analogového televizního vysílání (nejpozději v létě 2012) se s HD vysíláním v DVB-T v masovém měřítku nepočítá. V příštím roce by mohly proběhnout první testy HD vysílání v DVB-T2. 23.09.2009 11:23
Odpoved. Uz ste sa dockali 2*HD v MUXe 4 a 1*HD v MUX3.
OdpovedaťOdstrániťPolarizácia cirkulárna, kompresný štandard MPEG-7 a budeme hviezdy!
OdpovedaťOdstrániťStaci teba supnut do cvokhausu a jeto.
OdpovedaťOdstrániťAno, presne tak: supnut spat do "scvokvausu" a zmiznu z tychto stranok "kreten plateny", "polarizacia cirkularna", "mamini kamarati", "nedostatok jodu", "svina konkretna", "psaca rit", atd. a bude sa tu znovu debatovat len o DVB-T.
OdpovedaťOdstrániťPresne tak: testovacie vysielanie "2*HD v MUXe4" v styroch lokalitach a "1*HD" v jednom (prazskom) MUXe (upscale SD programu) je podla pacienta "HD vysílání v DVB-T v masovém měřítku". :-))))
OdpovedaťOdstrániťAno, presne tak: supnut spat do "scvokvausu" a zmiznu z tychto stranok "kreten plateny", "polarizacia cirkularna", "mamini kamarati", "nedostatok jodu", "svina konkretna", "psaca rit", atd. a bude sa tu znovu debatovat len o DVB-T.
OdpovedaťOdstrániťNedeľa, 2009, september 27 18:50
No prvy krat s tebou suhlasim. Tak uz pakuj do riti.
A ked uz bude spat v tom "cvokhause", zmizu tu aj vyrazy ako "tak uz pakuj do riti". Slusni ludia (nie psychopati) budu diskutovat vylucne o DVB-T...
OdpovedaťOdstrániťNiektori arogantni hlupaci nereaguju na ludske slova, tak sa skutocne musi clovek znizit ku komunikacii na ich urovni. Ze Kreten?
OdpovedaťOdstrániťforum na dvbt.sk zaniklo, nahrada je tu http://www.dx.phorum.cz/
OdpovedaťOdstrániťNiektori arogantni hlupaci "ludske slova" a vecnu debatu ani nepoznaju. Oni nevedia a nechcu ani slusne debatovat a deficit odbornych znalosti o DVB-T nahradzaju "kretenizmami". Frekvencia slova KRETEN je u takehoto psychopata castejsia ako DVB-T a digitalizacia dohromady. Potom to tu aj tam vypada...
OdpovedaťOdstrániťTakze Cesi uz planuju DVB-T2 trial:
OdpovedaťOdstrániťhttp://www.digizone.cz/aktuality/novy-multiplex-pro-hdtv-az-po-vypnuti-analogu/
Presne ako to tu uz bolo dlhsie navrhovane: Rozbehnut aj u nas DVB-T v MPEG-2 a po ASO zacat testovat, prip. uz rovno nasadzovat DVB-T2. Som teda velmi zvedavy, ci hranica medzi Zapadom a Vychodom bude prechadzat riekou Moravou...
Frekvencia slova Kreten je umerna vskytu choromyselnych prispevkov Vlada - MPEG-4 Pištu. Slovo Kreten je slovo spisovne a vyjadruje dusevny stav menovaneho. Ze Kreten?
OdpovedaťOdstrániťAno, Ivko167 Gogo Dupninozka, presne ako mozes citat vyssie: odborne deficity znalosti o DVB-T a komplexy menejcennosti si kompenzujes slovom "KRETEN", ktore je tvojmu "dusevnemu stavu" urcite najblizsie... citatelia musia mat z teba dobru zabavu: "kretenolog" bojuje infantilnostou a v kretenstine za nasadenie MPEG-4/T1 na Slovensku na vecne casy a nikdy inak... :-))))
OdpovedaťOdstrániťSom rad, ze Cesi uz realne planuju testy v DVB-T2, to si este uzijeme "kretenizmov" z tvojej strany, kym trial spustia. Lebo DVB-T2 - to je ta nova "nespolahliva" technologia, v ktorej ma byt podla teba vyrobeny prvy spolahlivy box az niekedy v 2012 ako si tu prorokoval v tvojej obvyklej kretenstine... Clovek hned vidi, ze sa vyznas! Hahaha! Aj Portugalsko mas "zmapovane", tam podla teba maju sledobanost DVB-T uz 60% (!!!). Kde sa hrabu nejaki Anglani, Spanieli alebo Nemci... Trtko Ivko... :-)))))
Trtko Ivko tu drisol nedavno aj taketo:
OdpovedaťOdstrániťOtazka:
Kto momentalne digitalizuje v mpeg-2, Hlupak?
A trtko si aj sam odpovedal:
Za posledne 2 roky tusim len Cesi.
Cize Anglani, Spanieli, Nemci, Rakusania, Taliani, Svajciari, Holandania, atd.... zavadzaju analog, asi tak to myslel... :-)))))
Ty nemysli, co kto myslel nemas cim. Ze Kreten?
OdpovedaťOdstrániť:-))) Ten pacient tazko pochopi co je digitalizacia. Zostava mu uz len jeho "Kreten", v nom je doma... :-))
OdpovedaťOdstrániťAno, Kreten moj.
OdpovedaťOdstrániťAnonymný povedal(a)...
Ty nemysli, co kto myslel nemas cim. Ze Kreten?
Streda, 2009, september 30 8:42
V Anglicku sleduje "kockovane" MPEG-2 DVB-T (ako jediny zdroj signalu) uz 9.9 mil. domacnosti:
OdpovedaťOdstrániťUnited Kingdom - 9.9 million DTT-only households
co je 38.8%.
Domacnosti, ktore sleduju len MPEG-2 DVB-T alebo aj ine digitalne platformy je v Anglicku uz 18.2 mil (71.2%).
kompletna statistika na: http://www.digitag.org/
Kreten 2x ? Preberaju sa tu pre neho narocne temy. Ten "kretenolog" je tu uplne strateny. Zostava mu uz iba ten jeho "kreten"... Chudacik, ale dopadol... :-)))
OdpovedaťOdstrániťKretenolog Ivko este stale nezistil kde sa to vlastne preklikal. Je tu plno neznamych pojmov a cisiel. Tak je z toho poriadne zmateny... musi si uz davat velky pozor aby nenapisal nic v suvislosti s DVB-T alebo digitalizaciou... mal by zostat uz iba pri tom svojom "kretenovi". :)))
OdpovedaťOdstrániťAnonymný povedal(a)...
OdpovedaťOdstrániťAno, Kreten moj, Vladko -MPEG-4 Pišta.
Anonymný povedal(a)...
Ty nemysli, co kto myslel nemas cim. Ze Kreten?
Streda, 2009, september 30 8:42
Streda, 2009, september 30 19:50
Ked su Kreteni, musia byt aj kretenologovia, ze Kreten?
Tak uz aj tu sa ten SPAMMER odbavuje? Neposle ho niekto konecne poslat do hadov?
OdpovedaťOdstrániťNeschopak sa odbavuje spamovanim. Kedze o DVB-T vela toho nevie... vela moznosti mu uz nezostava, ked chce zaujat... Iba ten SPAM. :-))
OdpovedaťOdstrániťAnonymný povedal(a)...
OdpovedaťOdstrániťAnonymný povedal(a)...
Ano, Kreten moj, Vladko -MPEG-4 Pišta.
Anonymný povedal(a)...
Ty nemysli, co kto myslel nemas cim. Ze Kreten?
Streda, 2009, september 30 8:42
Streda, 2009, september 30 19:50
Ked su Kreteni, musia byt aj kretenologovia, ze Kreten?
Štvrtok, 2009, október 1 12:10
Tipne si nieko, ci Ivko Trtko este niekedy skusi napisat nieco o DVB-T alebo uz definitivne zostane len pri SPAMovani?
OdpovedaťOdstrániťJa to tipujem na druhu moznost. Bude iba spamovat.
OdpovedaťOdstrániťAnonymný povedal(a)...
OdpovedaťOdstrániťAnonymný povedal(a)...
Anonymný povedal(a)...
Ano, Kreten moj, Vladko -MPEG-4 Pišta.
Anonymný povedal(a)...
Ty nemysli, co kto myslel nemas cim. Ze Kreten?
Streda, 2009, september 30 8:42
Streda, 2009, september 30 19:50
Ked su Kreteni, musia byt aj kretenologovia, ze Kreten?
Štvrtok, 2009, október 1 12:10
Bingo! Druha moznost je spravna. Ako vidis vyssie, spammer Ivko tu uz bude iba spamovat. Co sa tyka DVB-T, zhorel ako fakla a na viac si netrufa... ;-)
OdpovedaťOdstrániťBtw, zachvilu tu mame rok 2012!!! Ako trtko Ivko napisal:
OdpovedaťOdstrániť"V roku 2012 mozno bude vyrobeny aj prvy box, ktory spolahlivo DVB-t2 rozozna".
Takze rok 2012 podla trtka nastane asi uz o mesiac-dva, kedze budu vyrobene prve DVB-T2 prijimace, ktore spolahlivo DVB-T2 rozoznaju. Zhanajte si nove kalendare!!! :-)))
Pre Vladka - Kretena -MPEG-4 Pišta
OdpovedaťOdstrániťAnonymný povedal(a)...
Ako priklad zo zivota ja zasa uvediem, ze vyskyt takych Kretenov ako si ty je na urovni statistickej chyby. Je predsa zname, ze na slovensku je v potrave jodu dost. Co ta sem doviezli?
Anonymný povedal(a)...
Kreten Vlado-MPEG-4 Pišta.
Ked uz ta nezaujimaju dievcata, co sa tyka penetracie, tak si najdi aspon nejakeho umyteho maloleteho a nehon si tu! Kreten.
Anonymný povedal(a)...
Ja viem, ze ty radsej fora ako dievcata, je to tym jodom Kreten.
Anonymný povedal(a)...
Okrem ineho 7*11=77 to je pomerne overeny fakt oproti 2+2+2=2, to sa este skuma.
Mysli niekto, ze sa docita az sem?
Streda, 2009, september 30 8:43
Trtko-kreten zostava uz iba pri spamovani. Asi tusi, ze uvedenie prijimaca DVB-T2 na trh sa blizi a ludia zase budu vidiet ako sa zhovadil... a tak spamovanie je jedine, co mu uz este zostava... ;-)
OdpovedaťOdstrániťPre Vladka - Kretena -MPEG-4 Pišta
OdpovedaťOdstrániťAnonymný povedal(a)...
Ako priklad zo zivota ja zasa uvediem, ze vyskyt takych Kretenov ako si ty je na urovni statistickej chyby. Je predsa zname, ze na slovensku je v potrave jodu dost. Co ta sem doviezli?
Anonymný povedal(a)...
Kreten Vlado-MPEG-4 Pišta.
Ked uz ta nezaujimaju dievcata, co sa tyka penetracie, tak si najdi aspon nejakeho umyteho maloleteho a nehon si tu! Kreten.
Anonymný povedal(a)...
Ja viem, ze ty radsej fora ako dievcata, je to tym jodom Kreten.
Anonymný povedal(a)...
Okrem ineho 7*11=77 to je pomerne overeny fakt oproti 2+2+2=2, to sa este skuma.
Mysli niekto, ze sa docita az sem?
Streda, 2009, september 30 8:43
Sobota, 2009, október 3 16:56
Jasne, trtko "kreten" Ivko uz iba spamuje. Mysli si, ze tym prekryje tie "hovadziny" co tu nakladol. Jedna z jeho poslednych haluzi:
OdpovedaťOdstrániť"V roku 2012 mozno bude vyrobeny aj prvy box, ktory spolahlivo DVB-t2 rozozna".
Cize uz koncom tohto roku pride rok 2012! Prevracajte listy v kalendari! :-)))
IMHO, kto pocituje vazne deficity v odbornej rovine a s tym suvisiace psychicke poruchy, rozhadzuje okolo seba haldy "kretenizmov" (vid kusok vyssie). Otazka stale zostava rovnaka: da sa akakolvek technologia natlacit do hlav ludi s kretenizmami a so "spovedou" psychopata, namiesto odbornych argumentov a faktov?
Pre Vladka - Kretena -MPEG-4 Pišta
OdpovedaťOdstrániťJediny Kreten siroko daleko si tu ty. Skus nieco svoje zacitovat co si tu napisal o dvb-t, plateny hlupak! Skus odpovedat, ze preco sa chces umyselne pozerat na horsi obraz! Zoznam nickov, ktore ta povazuju za plateneho Kretena:
1. Jano - digimedia, citat "petrzalsky kreten"
2. gogo1 - digimedia, citat "aroganty hlupak"
3. I.P.Pavlov - digimedia "oznacenie kreten je pomerne namieste"
4. Ivan167 - digimedia "Kreten, ktoreho zneuzivaju maminy kamarati"
5. Branislav Macaj - digimedia " pan MPEG-4 Vista, vy musite byt plateny - nie ste vy ten Vlado, s ktorym uz na konci nikto nechcel diskutovat"?
6. Bluedish - digimedia " sprosty blogger"
7. gogo1 - zive.sk " nevypisuj tu dokola tieto sprostosti"
8. ViVid - digitalnews "blbec co sa nevie podpisat"
Tito vsetci ti ublizuju, Kretenik? Alebo, nie jeden je hlupak, ale vsetci? Skus zacitovat hocico co si kde napisal a ma to cosi spolocne s DVB-T! Kreten!
Anonymný povedal(a)...
Ako priklad zo zivota ja zasa uvediem, ze vyskyt takych Kretenov ako si ty je na urovni statistickej chyby. Je predsa zname, ze na slovensku je v potrave jodu dost. Co ta sem doviezli?
Anonymný povedal(a)...
Kreten Vlado-MPEG-4 Pišta.
Ked uz ta nezaujimaju dievcata, co sa tyka penetracie, tak si najdi aspon nejakeho umyteho maloleteho a nehon si tu! Kreten.
Anonymný povedal(a)...
Ja viem, ze ty radsej fora ako dievcata, je to tym jodom Kreten.
Anonymný povedal(a)...
Okrem ineho 7*11=77 to je pomerne overeny fakt oproti 2+2+2=2, to sa este skuma.
Mysli niekto, ze sa docita az sem?
Streda, 2009, september 30 8:43
Sobota, 2009, október 3 16:56
Sobota, 2009, október 3 21:33
Psychopat Ivko167 Gogo Pavlov ... sa nam zacyklil. Mozem sa stavit, keby niekto chcel, ze zostane uz iba pri psycho-spamovani, kedze DVB-T je pre neho spanielska dedina... takze to uz nebude "riskovat"... :-)))
OdpovedaťOdstrániť"Anonymný povedal(a)...
OdpovedaťOdstrániťforum na dvbt.sk zaniklo, nahrada je tu http://www.dx.phorum.cz/
Pondelok, 2009, september 28 19:18 "
neviem kto to sem napisal ale dakujem mu, fakt, cenim si to ze sa niekto sazi o propagaciu nasho fora a mali by sa oto viacej pozaujimat aj paniz "BMA" agendy,ze naco su im 2 domeny "otom istom" ked na kazdej z nich bol iny projekt,sice o dvbt ale kazdy mal svoje osobytosti..ale nee oni musia jak debili vsetko co ma v nazve "digi" alebo "Dvbt" odkupit lebo oni dostali zakazku na spropagovanie dvbt...a este aj tato stranka, hej, hore henty dvaja sa tam drbu jeden na druheho a riesi to niekto?nie,sak preco by ich to malo aj zaujimat...debili...aj tyy dvaja tuna aj cele BMA...
tolko odo mna
psichac,admin fora
A co je to ta "BMA agendy"?
OdpovedaťOdstrániťPre Vladka - Kretena -MPEG-4 Pišta
OdpovedaťOdstrániťJediny Kreten siroko daleko si tu ty. Skus nieco svoje zacitovat co si tu napisal o dvb-t, plateny hlupak! Skus odpovedat, ze preco sa chces umyselne pozerat na horsi obraz! Zoznam nickov, ktore ta povazuju za plateneho Kretena:
1. Jano - digimedia, citat "petrzalsky kreten"
2. gogo1 - digimedia, citat "aroganty hlupak"
3. I.P.Pavlov - digimedia "oznacenie kreten je pomerne namieste"
4. Ivan167 - digimedia "Kreten, ktoreho zneuzivaju maminy kamarati"
5. Branislav Macaj - digimedia " pan MPEG-4 Vista, vy musite byt plateny - nie ste vy ten Vlado, s ktorym uz na konci nikto nechcel diskutovat"?
6. Bluedish - digimedia " sprosty blogger"
7. gogo1 - zive.sk " nevypisuj tu dokola tieto sprostosti"
8. ViVid - digitalnews "blbec co sa nevie podpisat"
Tito vsetci ti ublizuju, Kretenik? Alebo, nie jeden je hlupak, ale vsetci? Skus zacitovat hocico co si kde napisal a ma to cosi spolocne s DVB-T! Kreten!
Anonymný povedal(a)...
Ako priklad zo zivota ja zasa uvediem, ze vyskyt takych Kretenov ako si ty je na urovni statistickej chyby. Je predsa zname, ze na slovensku je v potrave jodu dost. Co ta sem doviezli?
Anonymný povedal(a)...
Kreten Vlado-MPEG-4 Pišta.
Ked uz ta nezaujimaju dievcata, co sa tyka penetracie, tak si najdi aspon nejakeho umyteho maloleteho a nehon si tu! Kreten.
Anonymný povedal(a)...
Ja viem, ze ty radsej fora ako dievcata, je to tym jodom Kreten.
Anonymný povedal(a)...
Okrem ineho 7*11=77 to je pomerne overeny fakt oproti 2+2+2=2, to sa este skuma.
Mysli niekto, ze sa docita az sem?
Streda, 2009, september 30 8:43
Sobota, 2009, október 3 16:56
Sobota, 2009, október 3 21:33
Nedeľa, 2009, október 4 13:56
Pocuj xuju nemozes sa ist odbavovat niekam inam?
OdpovedaťOdstrániťpocujte nemozete sa ist OBAJA ODBAVOVAT NIEKAM INAM????????TOTO JE BLOG, NIE DISKUSNY KRUZOK,JASNE!TOTO SLUZI NA INFORMOVANIE O DIGITALIZACII NIE NATO ABY KAZDY VEDEL ZE TEN A TEN JE DEBIL.....
OdpovedaťOdstrániťSuhlas!!! Malo by sa tu pisat iba o digitalizacii!!! V rovine argumentov, informacii a faktov, a nie 'jodovych kretenov', 'umytych maloletych', 'maminych kamaratov' a podobnych debilin...
OdpovedaťOdstrániťAnonymný povedal(a)...
OdpovedaťOdstrániťPre Vladka - Kretena -MPEG-4 Pišta
Jediny Kreten siroko daleko si tu ty. Skus nieco svoje zacitovat co si tu napisal o dvb-t, plateny hlupak! Skus odpovedat, ze preco sa chces umyselne pozerat na horsi obraz! Zoznam nickov, ktore ta povazuju za plateneho Kretena:
1. Jano - digimedia, citat "petrzalsky kreten"
2. gogo1 - digimedia, citat "aroganty hlupak"
3. I.P.Pavlov - digimedia "oznacenie kreten je pomerne namieste"
4. Ivan167 - digimedia "Kreten, ktoreho zneuzivaju maminy kamarati"
5. Branislav Macaj - digimedia " pan MPEG-4 Vista, vy musite byt plateny - nie ste vy ten Vlado, s ktorym uz na konci nikto nechcel diskutovat"?
6. Bluedish - digimedia " sprosty blogger"
7. gogo1 - zive.sk " nevypisuj tu dokola tieto sprostosti"
8. ViVid - digitalnews "blbec co sa nevie podpisat"
Tito vsetci ti ublizuju, Kretenik? Alebo, nie jeden je hlupak, ale vsetci? Skus zacitovat hocico co si kde napisal a ma to cosi spolocne s DVB-T! Kreten!
Anonymný povedal(a)...
Ako priklad zo zivota ja zasa uvediem, ze vyskyt takych Kretenov ako si ty je na urovni statistickej chyby. Je predsa zname, ze na slovensku je v potrave jodu dost. Co ta sem doviezli?
Anonymný povedal(a)...
Kreten Vlado-MPEG-4 Pišta.
Ked uz ta nezaujimaju dievcata, co sa tyka penetracie, tak si najdi aspon nejakeho umyteho maloleteho a nehon si tu! Kreten.
Anonymný povedal(a)...
Ja viem, ze ty radsej fora ako dievcata, je to tym jodom Kreten.
Anonymný povedal(a)...
Okrem ineho 7*11=77 to je pomerne overeny fakt oproti 2+2+2=2, to sa este skuma.
Mysli niekto, ze sa docita az sem?
Streda, 2009, september 30 8:43
Sobota, 2009, október 3 16:56
Sobota, 2009, október 3 21:33
Nedeľa, 2009, október 4 13:56
Nedeľa, 2009, október 4 21:54
Neda sa tato diskusia preniest na icq,alebo facebook , skype? tam je miesta dost.
OdpovedaťOdstrániťhttp://bluedish.blogspot.com/2009/10/dvb-t.html
OdpovedaťOdstrániťTyvole, ten magor toho nenecha!
OdpovedaťOdstrániťnove o digitalizacii http://www.digitalnatelevizia.sk
OdpovedaťOdstrániťDnes fajn clanocek na DigiZone:
OdpovedaťOdstrániťDlouho jsem se těšil, až konečně začne televize vysílat digitálně. Dlouho jsem se těšil marně. A když už to přišlo, je to vlastně už na nic, protože zemská digitální televize přišla pozdě a v zastaralém vysílacím standardu. Nabízím pohled zkušenějšího uživatele na celou problematiku.....
http://www.digizone.cz/clanky/digitalni-televize-u-nas-hruza/
Mna z toho fajn clanocku zaujala tato cast:
OdpovedaťOdstrániťČeská televize sice koncem srpna spustila své ČT 1 HD, ale zatím je to zklamání. Celý program, kromě jednoho seriálu (Vyprávěj), je pouze přepočítáván ze standardního SD rozlišení. A to je proti nativním HD pořadům Novy opravdu hodně poznat. Nejhorší zvěrstvo páchá ČT u filmů, kde po přepočítání do HD zabírá film asi jen třetinu (!) plochy obrazovky. Přepnutí na SD verzi je pak nezbytností. Takto mi dokonale zkazili zážitek z filmu Katyň, který ČT nedávno uvedla. Marně jsem se těšil na HD.
A co sa tyka diskusie, ja osobne sa najviac stotoznujem s tymto nazorom:
Vložil: Marek Vajdík
Vse je otazkou priorit. Ja preferuju obsah pred technickou strankou veci. Tzn. ze se radeji podivam na SD-Ceskou Televizi nez na HD-Zpravy Novy. A klidne se tam moderatori muzou treba svlekat v HD rozliseni :)
DVB-T Vs. DVB-S - Tady je, myslim, dulezite, za kazdy ma volbu. A take ze existuje "zastupitelnost" zpusobu transportu signalu k uzivateli. Kazdy se rozhodne podle lokalni situace, zajmu o sledovani tv, sve financni situace atd atd. To je myslim dobre.
ViViD je to pravda. Pred 60 rokmi zasadli krajiny EU a dohodli sa na PALe. Dnes namiesto norme o TV vysielani sa staraju aby teenageri neohluchli. Vagne prehlasenie o kompresnom standarde je na smiech. Mozno je to na narodnej legislative, aby zabranila, aby sa tu kazdy kakabus co ma dieru do zadku nabalil vysielanim machul a kodovanim.
OdpovedaťOdstrániťAnonymný povedal(a)...
OdpovedaťOdstrániťMagore, ten tyvol toho nenechal!
Utorok, 2009, október 6 21:08
veru zda sa ze nenechal. pisat tu o "kakabusovi co ma dieru v zadku" moze len psychicky naruseny clovek.
OdpovedaťOdstrániťhttp://bluedish.blogspot.com/
OdpovedaťOdstrániťHlavna vec, ze si to nechal ty, lebo ty mas v zadku mpeg-2.
OdpovedaťOdstrániť"Kakabus s dierou v zadku"? "Ty mas v zadku mpeg-2"?
OdpovedaťOdstrániťJasne, je to psychopat, ktory ma asi nejaky problem so svojim "zadkom". Ale co na to ADMIN??? Na zive.sk s postihnutym trotlom spravili rychly proces. A je tam dnes klud.
V jednom ma ale pravdu, ze si provokater, co stale vyvrtavas? Hovoril s ViVidom. Asi predsa len budes Kreten?
OdpovedaťOdstrániťAle na zive.sk aj ty drzis hubu, hlupak
OdpovedaťOdstrániťChuju, ja som tu nevyblakoval o "prednoazijskej sekte" v suvislosti s prevadzkovatelmi zive.sk, ani som tu nedrbol ich vypis z obchodneho registra! A nemam dnes ani ziadny problem na zive.sk diskutovat o comkolvek co suvisi s temou (aj DVB-T, aj MPEG-4/T1 aj MPEG-2!). To je velky rozdiel medzi nami dvoma. Ak neveris, skus tam vydlavit tych svojich "kakabusov" alebo "diery v zadku" a uvidis aky rychly proces s tebou admin (ZNOVU) spravi!
OdpovedaťOdstrániťNechat ta tu beztrestne vycinat je presne to iste ako nechat pobehovat nelieceneho psychopata po slobode. To by si mal uvedomit admin tohto webu (ktoreho si v minulosti tiez riadne obryzgal mimochodom) cim skor, a nepisat nasledne prispevky o "diskutéroch na tomto webe, ktorí si nadávajú do kreténov", ked je uz diskusna stena komplet ogrcana...
Ani ja nie, a ked nevies co je to kakabus spytaj sa nejakeho druhaka co vie citat. No a ty si Ivanovi167 vycital spam hlupak? A ako sledujem tvoj text tak je to tu fakt ogrcane. Tvoje faloidne extempore ma ma dostat na tvoju stranu proti Ivanovi? Zabudni, si plateny hlupak a len to.
OdpovedaťOdstrániťHej psichac co ty na to? Alebo je to tu komplet z umelej hmoty?
OdpovedaťOdstrániťA len ta na margo, existuje taka stranka, ktora sa vola whois. Dupinozka Ivan167 ma 197. Poznam ho medzi tym a je vytrvaly ako terier.. Aby ti nepadli horcicaky do hovna!
OdpovedaťOdstrániťCista anarchia. Administrator shnad uz to spamujuce hovado zrusi a namiesto kakabusov sa tu bude znovu debatit len o dvbt.
OdpovedaťOdstrániťHORCICAKY DO HOVNA? Tebe uz uplne HRABE????
OdpovedaťOdstrániť62.178.71.xx
OdpovedaťOdstrániťTo je U pici v petrzalke
OdpovedaťOdstrániťNo zasa si sa vyznamenal, citaty "spamujuce hovado", "co ti drbe?", "nechat pobehovat nelieceneho psychopata" tak to je skutocne dobre. A co ty vlastne reklamujes hlupak skus zacitovat co si tu ty napisal od existencie tohoto bloku. Problem ?, vysie vycitovane najvatsie mudrosti z oboru.
OdpovedaťOdstrániťJe tu jedno podozrenie, ci nie je plateny adminom?
OdpovedaťOdstrániťCitacia "HORCICAKY DO HOVNA? Tebe uz uplne HRABE????"
OdpovedaťOdstrániťSobota, 2009, október 10 17:35
Nie , do tvojho vlastneho hovna!
Mozno si da tesne pred tym, kontaktne cocky?
OdpovedaťOdstrániťAdministruje to tu este niekto alebo to uz definitivne prebral ten "horcicak do hovna"???
OdpovedaťOdstrániť213.215.89.xxx
OdpovedaťOdstrániť78.99.52.xxx
Skor by som povedal Cajla v Pezinku.
co ja? ja tu nemozem nic,nevlastnim to tuna a majitel napisal ze sa vrati 19. ci ako....
OdpovedaťOdstrániťno dufam... ze dojde cim skor konecne to tu uprace... a vymaze vsetok ten balast co s DVB-T nesuvisi. Spammera to mozno rozosmutni, ale bude konecne vediet, ze jeho "hovna", "horcicaky", "kontaktne cocky", "diery v riti","kakabusov", "kamaratov svojej mamy", "umytych maloletych", atd. musi vykadit niekde inde. Tu sa mu dlho "neohreju"...
OdpovedaťOdstrániť